FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Aby założyć konto w sklepie SOHO Showroom, skorzystaj z opcji Załóż konto w prawym górnym rogu strony. Pamiętaj, aby założyć konto musisz zaakceptować nasz regulamin i politykę prywatności. Możesz również zaznaczyć chęć otrzymywania newslettera, wtedy będziemy na bieżąco informować Cię o nowościach i promocjach dostępnych na naszym portalu. Po prawidłowym zalogowaniu, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający utworzenie konta.

Aby zalogować się na koncie SOHO Showroom kliknij w link Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Po wpisaniu prawidłowego adresu e-mailowego i hasła, w prawym górnym rogu strony pojawi się Twoje imię. Oznacza to, że jesteś już zalogowany i możesz rozpocząć zakupy 🙂

Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło. Na Twój adres e-mail wyślemy nowe hasło, które możesz później zmienić samodzielnie. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie www.sohoshowroom.pl i w prawym górnym rogu najedziesz myszką na swoje imie i wybierzesz odnośnik “Twoje dane”. Tam możesz zmienić hasło na nowe.

Zaloguj się na swoje konto w sklepie SOHO Showroom. Wybierz interesujący Cię produkt – zaznaczając wybrany przez Ciebie kolor i rozmiar. Następnie dodaj produkt klikając na „dodaj do koszyka”. Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane do innego kraju niż Polska, pamiętaj o zmianie kraju dostawy w koszyku. Również tam możesz wybrać sposób dostawy. Pamiętaj, że wszystkie zamówienia złożone w SOHO Showroom wysyłane są bezpośrednio z naszego magazynu. Oferujemy trzy sposoby wysyłki: Kurier DPD: dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania paczki przez SOHO Showroom. Kurier INPOST: dostawa w 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki przez SOHO Showroom, Paczkomaty INPOST: dostawa w 2-3 dzień roboczy od momentu nadania paczki przez SOHO Showroom. Cena podana przy wyborze sposobu wysyłki jest łączną ceną wysyłki paczek od SOHO Showroom z zamówienia. Następnie wypełnij swoje dane oraz wybierz sposób płatności.

Oczywiście! SOHO Showroom realizuje dostawy kurierem DPD, oraz Poczta Polska poza granice Polski. Po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka, wybierz kraj dostawy. Koszt przesyłki ulegnie zmianie.

Czas na przygotowanie wysyłki przez SOHO Showroom jest określony jest pod opisem produktu. Realizacja dostawy od momentu złożenia zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. W przypadku złożenia zamówienia polskiej marki , czas dostawy może się wydłużyć do 10 dni roboczych. W momencie nadania przesyłki przez SOHO Showroom, e-mailem lub sms-em otrzymasz jej numer śledzenia, który umożliwi Ci sprawdzenie jaka jest planowana data dostawy. W przypadku odbioru w paczkomacie opisujemy terminy w pkt. 7
 
 

Kiedy Twoja przesyłka dotrze do Paczkomatu, dostaniesz powiadomienie w aplikacji/e-mail/SMS. Standardowo na odbiór paczki masz 48h. W sytuacji, gdy Twój Paczkomat jest przepełniony, paczka trafi do Paczkomatu tymczasowego (umiejscowionego w odległości nie większej niż 2 km w linii prostej względem pierwotnie wybranego Paczkomatu), skąd będziesz ją mógł odebrać przez 1 pełny dzień roboczy. Jeśli tego nie zrobisz, paczka trafi do pierwotnie wybranego przez Ciebie Paczkomatu. Tam będzie na Ciebie czekać przez kolejne 48h.

Dopiero po tym terminie zostanie zwrócona do oddziału. Pamiętaj, że aktualny status paczki możesz sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek lub w aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą łatwo i bezpiecznie pobierzesz z Google Play lub App Store.

W przypadku wysyłki kurierem nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Możesz samodzielnie skontaktować się z firmą kurierską i ustalić konkretny przedział godzinowy dostawy, natomiast nie możemy zagwarantować takiej możliwości. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. W momencie nadania zamówienia wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Jest możliwość odbioru zamówienia w naszej siedzibie. Jeśli nie chcesz czekać na kuriera sugerujemy skorzystanie z opcji kontaktu telefonicznego lub e-mail. W takim wypadku zamówienie możesz odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie wcześniej wspólnie ustalonym

Upewnij się, że zamówienie zostało złożone na koncie na którym jesteś obecnie zalogowany. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, sprawdź na jaki adres e-mailowy otrzymałeś powiadomienie o złożeniu zamówienia. Zaloguj się na tym adresie i sprawdź w zakładce Zamówienia. Sugerujemy przejrzeć INNE, OFERTY na swoim koncie e-mail.

SOHO Showroom umożliwia następujące sposoby płatności za zamówienie:

  1. Płatność za pomocą systemu BLIK
  2. Płatność za pomocą systemu www.Przelewy24.pl,
  3. Płatność bezpośrednio na konto SOHO Showroom,
  4. Płatności za pomocą systemu PayU (przelew bankowy lub karta płatnicza, zakup na raty, zakup z odroczonym 30-dniowym terminem zapłaty),
  5. Płatności za pomocą systemu PayPal,
  6. Płatność za pobraniem (kurierowi przy odbiorze przesyłki),
  7. Płatność za pobraniem w Paczkomatach Inpost.

Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności. Jeśli zdecydujesz się na płatność przez PayU lub PayPal, na wpłatę masz 72 godziny. W tym czasie zamówione produkty są zarezerwowane dla Ciebie, jednak po upływie terminu płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty staną się dostępne dla innych kupujących. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię e-mailem, w którym znajdziesz też link do jego odnowienia.

W przypadku płatności za pobraniem przez firmę DPD oraz Paczkomaty Inpost masz możliwość płatności kartą płatniczą.

W każdej chwili jest możliwość edytowania sposobu płatności w złożonym zamówieniu. Jeśli chcesz zapłacić w inny sposób złóż nowe zamówienie i poinformuj nas o tym fakcie, abyśmy mogli anulować poprzednie zamówienie.

Jeśli podczas składania zamówienia wystąpił problem z wpłatą, zaloguj się ponownie na swoim koncie, wybierz dane zamówienie z listy i użyj niebieskiego przycisku Opłać. W przypadku płatności PayU będziesz mieć możliwość wyboru innego sposobu płatności (na przykład inny bank lub karta kredytowa zamiast przelewu). Jeżeli nadal masz problem z płatnością, możesz też dokonać przelewu bezpośrednio na nasz rachunek bankowy w tytule podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w Zakładce Kontakt. Na Twoją płatność czekamy maksymalnie 72 godziny od złożenia zamówienia. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. O braku płatności poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz też link do płatności.

Jeśli interesujący Cię wymiar lub kolor produktu nie jest uwzględniony na stronie, lub brakuje innych informacji skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie lum mejlowo, dane podane w zakładce Kontakt, podając link do produktu lub jego kod oraz szczegółowe pytanie. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania informacji i wróci do Ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

Upewnij się, że dokonałeś zapisu w okienku pop-up przy wejściu na portal lub na dole strony. Przy rejestracji podczas składania zamówienia kod rabatowy nie jest wysyłany.

Upewnij się, że wpisywany numer nie posiada błędów lub nie posiada dodatkowych znaków np.: spacji. Dodatkowo sprawdź jego datę ważności. Jeśli masz pewność, że te informacje są poprawne, a karta lub kod nadal nie działa skontaktuj się się z naszym Biurem Obsługi Klientów.

Zachęcamy do śledzenia nas na Instagramie oraz Facebooku oraz zapisania się na do newslettera – znajdziesz tam informacje o aktualnych promocjach i dostępnych kodach rabatowych.

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić zwrot, zaloguj się na swoim koncie na www.sohoshowroom.pl i wybierz odpowiedni nr zamówienia z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu. Wypełnij w dowolny sposób i odeślij mejlowo lub dołącz Formularz do zwracanego produktu.
Towar odsłyłasz samodzielnie – kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu zwrotu. W momencie, gdy SOHO Showroom potwierdzi otrzymanie zwróconego produktu w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkt zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.

Za pomocą numeru nadania przesyłki zwrotnej, którą wysłałeś do SOHO Showroom, sprawdź jej aktualne położenie. SOHO Showroom ma 72h na zatwierdzenie zwrotu od chwili jego odebrania. Wypłata środków nastąpi do 14dni roboczych. Jeśli mimo dostarczenia przesyłki zwrotnej do SOHO Showroom nie wypłaciliśmy Ci zwrotu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu +48 501177190, lub na e-mail info@sohoshowroom.pl