Koszty i terminy dostawy

Aby maksymalnie skrócić czas wysyłki, wszystkie zamówienia złożone na SOHO Showroom wysyłane są bezpośrednio z naszego magazynu.
Oferujemy trzy sposoby wysyłek krajowych:

  • Kurier DPD: dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania paczki,
  • Kurier InPost: dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania paczki,
  • Paczkomaty InPost: dostawa w 2-3 dni roboczych od momentu nadania paczki w paczkomacie,

Jeśli chodzi o sposoby wysyłek zagranicznych:

  • Kurier DPD: dostawa w 2-5 dni roboczych od momentu nadania paczki,
  • Kurier GLS: dostawa w 3-5 dni roboczych od momentu nadania paczki,
  • Kurier UPS: dostawa w 2-4 dni roboczych od momentu nadania paczki,
  • Poczta Polska paczka ekonomiczna: dostawa 10-14 dni roboczych od momentu nadania paczki,
  • Poczta Polska paczka priorytetowa: dostawa 5-7 dni roboczych od momentu nadania paczki,

Szczegółowe informacje dotyczące dokładnych terminów realizacji oraz kosztów zamówionej paczki możecie znaleźć na:

https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/przesylki-zagraniczne/

Poczta Polska: tel. 801 333 444 oraz +48 438 420 600 

https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-miedzynarodowe/Cennik

DPD: tel. 22 577 55 55

https://gls-group.eu/PL/pl/siec-parcelshop/cennik-parcelshop

GLS: tel. +48 46 814 82 20

https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=pl_PL

UPS: tel. 22 534 00 00

W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail oraz sms z numerem nadania. Umożliwi on śledzenie przesyłki na stronie internetowej. Wszelkie pytania dotyczące doręczeń prosimy zgłaszać bezpośrednio do:

    • Poczta Polska: tel. 801 333 444 oraz +48 438 420 600
    • DPD: tel. 22 577 55 55
    • GLS: tel. +48 46 814 82 2055
    • UPS: tel. 22 534 00 00

Mimo, że dokładamy wszelkiej staranności, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone nieuszkodzone, prosimy o weryfikację stanu paczki w obecności kuriera lub w Kiosku Ruchu.